Wednesday 2 November 2011

Hidup Harus Rilex !

Salam untuk korang !


Ini adalah entry pertama untuk gua cerita kisah hidup gua sama lu olang ma .

Kalau lu olang penah baca itu entry gua dalam segmen lain ah,gua punya bahasa tadak macam ini kan ?Haaa, Sekarang,gua sudah tukar maa. Dalam segmen life gua nih,gua rase nak pakai ini style ma. Baru syok,ada fight .haha.

Ye lah,ini gua mau bikin story sama lu olang semua,sapa gua sebenarnya pun .Haa,gua ni macam lu olang saja,manusia biasa,tapi ah,gua ini punya life manyak beza sama lu olang maa.Itu aja la. 

Tapi ah,buat sesi perkenalan ah,gua sekarang baru saja menyambut birthday gua yang ke 19 ,tapi sekarang itu bukan bermakna pada saat ini maa.Itu hari jadi gua 12 October la :) Kalau mahu wish,masih sempat lagi maa ,HAHA :) !

Sekarang ah,gua sedang menyambung pengajian di Institut Pendidikan Guru Kampus Tengku Ampuan Afzan ,Kuala Lipis,Pahang maa.And gua juga ambil itu course manyak payah oo,.TESL ah,TESL ! Susah maa,tapi gua suka !

Gua ini olang Kelantan maa,Kelantan ! haaaa,itu sebab gua buat segmen The Red Warrior,pasal gua manyak suka gua punya team maa,.bersemangat waja maa. Haha!






Sekarang ni,gua sedang prepare untuk final exam yang tak lama lagi akan meletup maa,.ini sebab gua sudah Semester 3,jadi gua kena exam maa.Susah2 ! Ingat subjek TESL cam Language Description,Language Development,English Studies dan Social Studies ni senang ka ?Haiyaaa !

OOhh,,.gua manyak lupa mau bikin lu olang tahu,.gua punya spirit adalah "Hidup Harus Rilex" maaa. Bukan apa,sekarang ni,kalau gua  tak rilex,gua tak tau nak harungi ini hidup macam mana maa. Hidup dalam dunia sekarang banyak pancaroba pun .Sana sini ada macam2 benda terjadi . 



Gua juga ada benda nak share sal diri gua lagi kat sini,tapi gua tak sempat maa. Nanti ada masa,gua cerita lagi yaa. 


Chow ! 


p/s : Lepas exam,bleh rilex manyak2 maaa,.Gua kan RilexBoss ! :P

























Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management