Friday, 21 October 2011

Main La Bedil Lagi kat Pade Bola!


WARNING!:Bahasa yang bakal digunakan mungkin akan menyebabkan  anda terkesima dan menyebabkan kepala anda biol kerana ke -ekstriman dan ketidak fahaman bahasa ini.Kalau anda faham,nasib baik,..Kalau tak faham,bleh tanya Mr Rilex. :)Ini bukan bahasa orang asli!

     Aduh la,kalu tengok mene ore kito main kat mano2,meme bleh jangko la.Acu oyap,sapo tok kenal Red Warrior ? Oloh,sow Malaysia kenal eh, pemain Kelate kito,tapi gak gitulah, kawe pun xdop la komen bnyok2 pun ko team kelate sep kito nih,sebab kawe sendiri pun takdop ilmu alah mano gop nop tere,klu stakat nop oyap sapo gol keeper Red Warrior nih,sapo coach Kelate,sapo hok main sedak,bulih la sikit2 kawe oyap.
Tapi,hok kawe nop oyap loni buke pasa pemain kelate kito,ni pasa penyokong kelate kito hok setengoh2 tu.Hok kawe tok puah ati nyoh,.ado la seko duo dale penyokong2 Kelate kito nih,hok palo2 pengat prngai bengong2.Buke kawe kato demo tokleh nyokong,mari ah nyokong,sebab semangat tu petim gop,tanpo penyokong,pemain pun tok semnagat,dan penyokong ni lah sebenarnye hok dapat beri suntikan semangat ko pemain2 kito. Tapi,hok kawe tuju nih,buke semuo peyokong,ni khas untuk penyokong hok bedooh .Kawe straight to point laluh laa,.LEMPAR BEDIL,
or lebih tepatnyo,pekong bedil !
       Aduh la,.buke nok ngepek gapo nih,tapi gak kalu bulih toksoh duk main la lempar2 bedil la kat stadium nih,buke mu bulih jadi hero Kelate pung,buke nyoh mung bulih nasik free pung,pendek kato,takdop gapo skaro lah bulih,.Aduh la,.duk lepar2 tu pulop,kalu tok keno ore xpo.Ni lempar sampai keno atah palo ore,sep kito jugop!Mujur tok terbakar jah palo ore.

     Cubo sep2 demo tengok gamba budak dale bulatan tuh:
Budok ni keno timbuk pah ke bowoh sebab PEKONG BEDIL keno atah palo ore.Jange la buat kijo lagutu.Acu ore pekong bedil keno atah palo kito.Nok maroh jugok dih ? Ko beso keno pekong bedil doh sebab tu rambut jadi meroh keno cucuh api.

Sian jugop dae keno timbuk pah bowoh,tapi doh duk wat sangat kijoan gilo ,hok pelik pado ore,nyo keno sebutir nampar atas muko baru kaba.

Ingat la sep2 kito,kalu bulih,tera xyoh duk maen la bedil2 ats pade,serabut perut ore lain,klu lempar2 keno ko pemain Klate gop,kae nayo jugop tu.Kalu nop sangat lepa2 bedil,gi tera lepa ko sek2 mat rempit,bia takdop doh main lumbo hare atas jale.Jange la sapa ore mari pege,pahtu tapa plop mung,baru reti nok kaba.Kalu aku,aku tok wat la gitu.

Kalu ore lain wat ko ayoh mok demo,demo sero gano?



Acu mikir deh,...

p/s:Ini Kelantan pekat sikit,kalau sape2 faham,bagus sgt.Klau tak faham,bleh jea Mr Rilex nak tlong ajar kn,maklumlah ,admin pandai kan .Ngeh3~

Comments
5 Comments

5 comments:

Lanun Internet said...

rilex r....jnge emo2..haha

initial_D said...

30minit baca bru leh fhm cikit3

Mr RileX said...

haha~ye kew pham?buat2 paham,bleh la ek

chegu abbas said...

hok male ganu vs kelate dop??? hok lepa bedil dari atas keno ore ke?? pah tu ore tolok paih bawoh ? jolo dok??

P/s : maap deh...paih ni demo better demo guno popup comment deh

Mr RileX said...

haaaaa,jolo2,.tapi kawe takdop time tuh,.bengo etep,.rama tok puah aty male tuh,,bodo poop

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management