Wednesday 2 November 2011

Laptop MSI - Terbaik Dan Memuaskan !

Salam Untuk Korang !

Kali ini ,Mr Rilex ingin promote satu barang baik punya untuk para penggemar gamers dan yang still lagi mencari laptop idaman .



Haha,seperti yang korang tau,terdapat banyak laptop yang menjadi pilihan sekarang. Brand seperti Acer,ASUS ,HP,Toshiba,DELL,MSI memang famous sekarang .Lagi2,ade model macam Sony Vaio ,AlienWare,dan Apple plak.Lagilah lah meletup !

Sebenarnye,"meletup" atau tak lappy tersebut,bukan bergantung kepada design dan kecantikan luarannya sahaja,tapi yang paling utama sekali,adalah spesifikasi nye .

So,Sekarang,Mr Rilex ingin memperkenalkan model dari MSI,khusus kepada gamers die-hard -fan .



                                                 MODEL : GT780DX









Processor : Model yang dikeluarkan oleh MSI ni menggunakan   The Latest 2nd Generation of Intel,iaitu Intel i7 Core processor,dan amat menyokong Genuine Window 7 Home Premium tetapi direkemen untuk upgrade menjadi Window 7 Professional .Dengan processor nye yang berkelajuan 2.00Ghz,Intel i7 Core bagi lappy ni juga menyokong Intel Turbo Boost 2.0 yang mana secara automatik memperuntukkan sumber CPU ,bergantung kepada pemprosesan beban untuk meningkatkan core i7 itu sendiri,dan performance overall lappy korang . 








Gaming Graphic: Sudah tentu spec ni menjadi pilihan utama gamers yang ingin kan kepuasan dan sedap mata memandang ketika bermain game . Lappy jenis ini juga dilengkapi 
nVidia GeForce GTX 570M Hign-End Discrete Graphics Card. Dengan kemampuan nVidia GeForce GTX ini,mampu untuk meningkat kan performance selaju yang mungkin dan juga menyokong Microsoft Directx 11 dan nVidia PhysX.PhysX adalah application yang mampu menghasilkan effect bunyi yang hebat seperti gegaran,dentuman,dan letupan. Manakala,DirectX 11 pula dapat meningkatkan details tentang graphic gaming korang ! So,ini memang berita baik untuk yang minat sangat main game tuh !

Bagi spesifikasi lain untuk lappy nih,sila tengok deskription kat bawah nih :




So,bagi pendapat Mr Rilex,untuk spesifikasi lappy jenis nih,memang sangat baik untuk korang yang minat sangat kat game tuh  .Untuk maklumat tambahan,sila lihat gambar screenshot lappy nih :


 Untuk Spesifikasi secara Overall :

 Jadi,korang buat lah pilihan bijak sekarang ya ! 




p/s :Jangan lupa untuk tinggal kan komen dan click pada iklan di sebelah sebagai tanda informasi ini berguna kepada anda .TQ !





More information on this laptop : MSI 

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management