Saturday 19 November 2011

Pelik Tapi Benar ? - Duit Syiling Jatuh Dari Angkasa ?!

Salam untuk korang !









Laa,ni ape ke hal plak nih ? Hah ,ape dia? Duit Syiling jatuh dari langit ? Eh,bagus lah,beraya la kite hari nih. Hehe .Syiling pun syiling,bleh guna kat public phone,tak pun,bleh buat bayar parking motor aku.Yang paling best,bleh derma masjid ! (Alhamdulillah,klu bleh wat gitu,memang bagus lah,ehehehe) < MRIlex bajet best !




Haha,nak tahu lagi ?Jom terjah lagi isi berita dari Harian Metro :




SUNGAI SIPUT: Kira-kira 20 penduduk di Taman Kledang, di sini, terkejut apabila mendapati puluhan keping wang syiling jatuh dari langit sejak dua hari lalu.
Kejadian yang berlaku sekitar jam 6 petang hingga 9 malam itu turut disaksikan oleh anggota Jabatan Pertahanan Awam Malaysia (JPAM), polis serta Yang Dipertua Speaker Dewan Negeri Perak, Datuk R Ganesan selepas dipanggil ke lokasi.




* PELIK...Ganesan (tengah) dan anggota JPAM melawat lokasi syiling jatuh dari langit.


Kejadian ‘hujan duit’ yang didakwa berlaku dua hari berturut-turut itu menyebabkan penduduk hairan selepas melihat syiling 5 sen, 10 sen dan 20 sen jatuh dari langit.
Saksi kejadian, A Abinarmi, 30, berkata, kejadian disedari berlaku pada petang Rabu lalu selepas anak lelakinya, S Vishnunair, 10, melihat kilauan cahaya di hadapan rumah.
Menurutnya, dia kemudian keluar ke pekarangan rumah sebelum melihat beberapa keping duit syiling bertaburan di permukaan jalan dan lantai tempat letak keretanya.

Credit to : RelevanSokmo 



CLICK BAWAH TANDA TERIMA KASIH
















p/s: Haha ,tengok petugas JPAM yang pegang benda warna merah tuh,.nape dia senyum ekk? Mungkin kah semua insiden yang berlaku ini adalah,....??


Ce komen pe yang korang rase ,...:)



Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management