Thursday 3 November 2011

Ustaz Azhar Idrus :Cara Solat 3 Rakaat Jika Berimamkan Solat 4 Rakaat

Salam untuk korang !




"Aku mendengar Rasulullah s.a.w bersabda: Jibril telah turun sembahyang dengan mengimami aku. Lalu aku sembahyang bersamanya. Kemudian aku sembahyang bersamanya. Kemudian aku sembahyang bersamanya. Kemudian aku sembahyang bersamanya. Kemudian aku sembahyang bersamanya. Baginda menghitung dengan jari baginda semuanya sebanyak lima kali sembahyang" Nombor Hadis Dalam Sahih Muslim [Dalam Bahasa Arab sahaja]: 959 <


Solat itu tiang agama,Jika tanpa tiang,masakan bangunan akan berdiri

WARNING !: Pesanan kepada Mr Rilex sendiri dan kepada korang semua !









Korang mesti kenal kan dengan ustaz Cyber yang makin hari makin famous nih,..

Yeah,tak lain dan tak bukan ,Ustaz Azhar Idrus @ Facebook nye: Ustaz Azhar Idrus (Original)

















Mengenai topik soal jawab agama hari ini,Ustaz Azhar Idrus ditanya mengenai :

"Cara Solat 3 Rakaat Jika Berimamkan Dengan Solat 4 Rakaat "









Mungkin benda ini dianggap remeh untuk sesetengah orang,tapi kadang-kadang,bile ade orang tanya kite,kita senyap tak leh terkata . Betul dop ? (dop rok cetong kata Ustaz Azhar)




So,amati baik baik printscreen nih dan semoga mendapat ilmu melalui nya,Wallahualam:
p/s:Jangan lupe untuk tinggalkan komen korang,dan click iklan di sebelah ya :D
















Alhamdulillah :) Syukran Jazilan !

Comments
0 Comments

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management